Nog 5 dagen

17 januari 2023 - Antwerpen, België

Nog maar vijf dagen? owwww maar dat is wel erg snel.

De een is gepensioneerd en die kan niet wachten tot het zover is, de ander zit nog vol in een normale werkweek (met overuren misschien) en kan ook niet wachten tot het zover is.

Iedereen heeft er zin in! Het heeft gewoon gesneeuwd hier deze ochtend, dus kom maar op met die 34 graden!

nog 5 te gaan

Vandaag ging het in onze groepsapp over het bezoeken van een museum in Medina. Namelijk de "International Fair and Museum of the Prophet’s Biography and Islamic Civilization". Een museum over de biografie van de profeet. Erg benieuwd zijn we.

Bestellingen

Verder druppelen de laatste bestellingen binnen. Hier een paar schoenen, daar een nieuwe vest en elders weer een paar witte sokken. Bezorgers doen goede zaken met ons. Ik heb maar oordopjes gekocht gisteren, kan ik wat rustiger slapen in het vliegtuig en wie weet komen ze van pas tegen snurkende kamergenoten hahahaha

Tips?

Aan alles wordt gedacht. Althans we doen ons best om zo goed als mogelijk voorbereid op reis te gaan, maar je kan natuurlijk niet op alles voorbereid zijn. En dat hoeft ook niet, een beetje improvisatie hier en daar geeft ook wel wat dynamiek in zo een groep. Hebben jullie tips om de groep een beetje te verrassen of een beetje te ontregelen? Laat het weten, het moet immers een reis zijn, die ze nooit zullen vergeten hahahaha

Tot morgen weer!

1. Fatiha kaddouri:
    17 januari 2023
    Moge Allah jullie beschermen tegen het kwade .
  2. Sisi:
    17 januari 2023
    Erg leuk dat je zo een blog gaat bijhouden! Leuk geschreven. Moge Allah swt jullie Umrah accepteren en dua’s verhoren! Insha Allah wordt het een onvergetelijke reis en bedevaart en zal het nog meer mensen inspireren om ook te gaan.