Nog 3 dagen

19 januari 2023 - Antwerpen, België

Het komt steeds dichterbij. Waar gingen de gesprekken vandaag over?

Whatsapp

Steeds meer en meer wordt er in de verschillende familie whatsapp-groepen gesproken over de reis. Iedereen deelt met goede bedoelingen tips en trucs mee. Iedereen leeft mee en vindt het oprecht leuk en ook wel spannend voor ons. Vandaag werd medegedeeld dat Whatsapp bellen en videobellen niet (goed) werkt in Saudi-Arabië. Dus kregen we de tip om de Botim app te installeren.

Nog voor ik knipperde met mijn ogen vonden sommige het eigenlijk wel prima dat Whatsapp niet werkt. Beetje rust, kan geen kwaad. Dank je wel voor de tip, maar we doen alsof we het niet gelezen hebben.

Voor de handige onder ons, bestaan er ook VPN verbindingen, mocht je thuisfront echt echt missen hahahaha

Waterkoker

Om de groep een beetje voorbereid op pad te sturen, krijgt iedereen zondag een tasje mee. Wat er in zit, zeg ik nog niet. Dus dat hoor je zondag wel. Bijna alle koffers zijn inpakt. Die van mij nog niet. Morgen even een koffer kopen, want neem toch meer mee dan ik van te voren had bedacht. En nee ik neem geen waterkoker mee, zoals de titel zegt.

Maar iemand anders wel hahaha. Inclusief thee! Muntbladeren zijn daar verkrijgbaar. Maar er zitten er een paar bij dus, die niet zonder zelfgemaakte thee kunnen. Ik lach nu wel, maar ik drink makkelijk een glaasje mee. Koffie heeft de voorkeur, dat altijd.

Tasjes Waterkoker

Misschien een idee om dag 1, even een inspectie in al die kamers te doen, om te zien wat iedereen mee heeft? Potten en pannen? Strandstoelen? Alles kan met deze groep!

Ik houd jullie op de hoogte. Tot snel weer!

1. Mohamef:
    19 januari 2023