Nog 2 dagen

20 januari 2023 - Antwerpen, België

Hoeveel nog? 2 dagen! Nog minder dan 48 uur dus.

Neeeeeeee, dat meen je niet? SPANNEND!

Inchecken

Het is echt bijna zover. Ik herhaal het elke keer, maar de spanning is om te snijden. Vandaag konden we online inchecken voor het vliegtuig. Waar zit jij? Welk stoelnummer? Wil je bij raam of aan het gangpad? Gaan we met 4 naast elkaar of pakken we toch de 2 zits? Asahbi, doe gewoon wat, ik wil gewoon gaan!

Koffer

Vandaag was het ook wel het moment om met elkaar te delen wat je meeneemt. Mijn blog van gisteren heeft er in ieder geval voor gezorgd dat ik vandaag een koffer heb gekregen van iemand hahaha! Aan het eind van deze blog heb ik een ander verzoekje, misschien krijg ik dat morgen dan. Maar zo deelde iemand, als een echte vlogger, zijn koffer met inhoud. Houd je vast, maar in de koffer zat nog een andere koffer! Je gelooft het niet, maar ik heb de beelden.

koffer in koffer

Een grote koffer met een kleine handbagage koffer erin. En de waterkoker! Niet te vergeten. Er wordt rekening gehouden met terugkomen en heel veel cadeaus voor de lezers van dit blog. Wie het meest reageert krijgt kennelijk een cadeau ahahaha

Verzoek

Wat ik morgen nog wil halen, is iets lekkers. Denk aan snoep, drop of koekjes. Gewoon om die waterkoker van nut te laten zijn. Niet voor mezelf ofzo. Dus mocht je morgen iets willen afgeven/brengen. Ik neem het graag mee.......

Tot snel weer volgers.