Nog 1 dag

21 januari 2023 - Antwerpen, België

Morgenochtend is het dan zover. Dan vertrekken we hopelijk richting Saudi-Arabië.

Etentjes

Vandaag stond in het teken van bij elkaar zijn. Ieder gezin/familie had wel een etentje met elkaar. Dit werd ook rijkelijk gedeeld. Heerlijk eten met desserts. Sommige vroegen zich af of het al Suikerfeest was. Ik vond het fijn om met de familie bij elkaar te zijn.

IMG-20230121-WA0037

Wat doe je op zo een laatste dag?

Sommige doen niks. Die zijn al weken klaar en wachten tot de taxi ze brengt naar de luchthaven. Sommige moesten nog werken vandaag. En sommige die gaan gewoon nog even een bouwmarkt binnen om te zien wat er in de aanbieding is.

IMG-20230121-WA0003

Zelf heb ik gewerkt en nog wat dingen geprint voor morgen. Ik heb ook maar zelf snoep gekocht. Mijn oproep van gisteren om snoep te brengen, werd opgevolgd! Lief en goed bedoeld, maar de snoepjes hadden een paar ingrediënten die ik niet kon hebben. Dus heb ik maar nieuwe snoepjes laten halen. En de ingrediënten afgeplakt. Wat niet weet, wat niet deert, zeggen we maar hahaha

IMG-20230121-WA0045

Reisleider

Dan hebben we nog de groep van 22. Daar is de strijd om "de reisleider" te zijn losgebarsten. Net nog geen verkiezingen, maar wel bijna. Want wie volg je tijdens bijvoorbeeld de Umrah? Wie neemt het voortouw? Iemand uit de groep heeft in ieder geval bedacht om een vlag mee te nemen, die aan een stok te hangen en zo door de moskee te lopen. De volgelingen zullen vanzelf wel volgen! En zo ben je van zelf de reisleider geworden. Slim he?

Je gelooft het niet e, zie zelf maar......

IMG-20230121-WA0017

Morgen

Morgen vertrekken we. Ik wens jullie alvast een fijne nachtrust. Morgen starten we met dag 1 en ook nu weer benieuwd wat de dag ons dan zal brengen. Als tip kregen we mee om de volgende serie, Excellence, te bekijken: https://www.netflix.com/be/title/81613719

Schijnt heel informatief te zijn.

Tot snel, lieve volgers

1. Hanane Kasmi:
    22 januari 2023
    Geweldig om deze reis met jullie te volgen!! Moge Allah swt jullie umrah allemaal accepteren
    Inschallah. Ik kijk alvast uit naar de komende blogs!
  2. Naoual kaddouri:
    22 januari 2023
    Bedankt om je tijd te nemen om ons op de hoogte te stellen van jullie reilen en zeilen . Kijk uit naar jullie avonturen . Maak er een onvergetelijke reis van
    Insch Allah ! Allah i hefedkom !
  3. Hayat Kad:
    22 januari 2023
    Allah y weselkoum ahlagair!
    Maak er een onvergetelijke reis van!!